حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَىٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً ۖ وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَىٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً ۖ وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
ابراهیم
لیسانس جامعه شناسی
دارای اندک مطالعاتی ناچیز
پیشه ام شعر و سلاحم قلم است

ماه

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

چو ماه آنقدر نزدیکی اسیر دستهای ما

چو ماه آنقدر دوری سالهای نوری از دنیا

گمان کردم که فهمیدم تو را اما نفهمیدم

درون چشم های کودکان جا میشود دریا !

کنار ساحلم چشم از سراب اما نمیگیرم

هرآن کس غرق در نعمت نیابد قدر نعمت را



تو مروارید پنهان در میان عمق دریاها

بدنبال تو غواصان مهرت واله و شیدا

چو ماهی در میان شام دریاهای ناپیدا

"کجایابند حال ما سبکبالان ساحل ها"


1- مصرع یه دونه مونده به آخر رو نخونید ماهی ! منظور ماه آسمان میباشد است :) که شام دریاها رو روشن میکنه.



  • ابراهیم سجادی

نظرات  (۵)

  • مهسا صادقی
  • سلام . واقعا عالی و بی نظیر بود . 2 تا سوال داشتم . اول اینکه آیا شعر از خود شماست؟؟؟؟ دوم اینکه اجازه هست از شعر در جای دیگری استفاده کرد؟؟ منظورم حق استفاده از شعره . متشکرم

    سلام، لطف خداونده، بله

    ثواب میکنید، البته اگه نشریه هست باید ببینم نشریه رو...



  • مهسا صادقی
  • واقعا به خاطر این همه ذوق و استعداد به شما تبریک میگویم . فعلا به صورت شخصی خودم استفاده میکنم . البته اگه شما تمایل داشته داشته باشید و از نظر شما مانعی نداشته باشه ، می توانم توی یه نشریه البته با اسم خود شما چاپ کنم . البته برای سال جدید . اگه تمایل داشتید من با اونجا صحبت میکنم .
    لطف دارید بهتر از بنده زیادن 
    برای من تفاوتی نداره ،فقط باید بدونم مطلبم کجا چاپ میشه 

  • مهسا صادقی
  • چون یه فصلنامه علمی ایه که بیشتر راجع به آلزایمر مطلب مینویسه ، باید باهاشون صحبت کنم و بیبینم نظرشون چیه . اگه انشاالله موافقت کردند ، نمونه های قبلی فصلنامه رو تقدیم شما میکنم . اون نشریه به دست 4000 خانواده میرسه که شامل همه ی شهرای ایرانه . از این نشریه هایی نیست که به روزنامه فروشی ها بدن .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی